Dünya
Netanyahu Panik İçinde: ABD ve İran Yeni Mekanizma Kurdu
İsrail basını, Binyamin Netanyahu'nun ABD ile İran'ın Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için yeni mekanizma kurulması kararına ilişkin "panik içinde" olduğunu duyurdu.
Netanyahu'nun Diplomatik Girişimleri
Kanal 12 televizyonunun üst düzey bir İsrailli yetkiliye dayandırdığı habere göre, Netanyahu, "İsrail'in dışlandığı" yeni mekanizma karşısında diplomatik girişim başlattı.
Yeni Mekanizmanın Detayları
ABD'nin 2024 yılında Lübnan, İsrail, ABD, Fransa ve Birleşmiş Milletler'in bulunduğu yapının yerini alacağı bildirilen yeni mekanizma, ABD, İran, Lübnan, Katar ve Pakistan'dan oluşacak.
İran ve ABD Arasındaki Görüşmeler
İran ile ABD arasında İsviçre'de yapılan görüşmelerde, Lübnan'da ateşkesin denetlenmesi için kurulması kararlaştırılan mekanizmanın detayları ele alındı.
Okur katkıları
Habere yorum yaz
Yorumlar editör onayından sonra yayınlanır.
Bu habere ilk yorumu siz yazabilirsiniz.
← Önceki Haber
Fenerbahçe'de Malang Sarr İçin 8 Milyon Euro'luk Kriz: Marsilya Tehlikesi!
Oku →
Sonraki Haber →
Petrol Fiyatları Yüzde 0,5 Düşüşle 77,3 Dolar Seviyesine Geriledi
Oku →
Benzer Haberler

Dünya
Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi! Eyfel Kulesi kapatıldı

Dünya
ABD Senatosu'ndan Trump'a Tepki: İran'a Askeri Harekatı Engelleyen Tasarı Onaylandı

Dünya
Trump: UAEA Müfettişleri Uygun Zamanda İran'ı Ziyaret Edecek

Dünya
Trump'tan İran'a Sert Uyarı: 'Uygun Davranmazlarsa Gereğini Yaparım'

Dünya
Trump: İran Nükleer Denetimlere Onay Verdi, Hürmüz'de Petrol Rekoru Kırıldı

Dünya
Trump'tan Kuantum Teknolojisi İçin İki Yeni Başkanlık Kararnamesi İmzası